ännu en lista

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Olivia
Smeknamn: Olle, Oliven, Ollie, Piven...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, det var ett tag sedan jag var ledsen. Men jag har många låtar att välja mellan... Men ena storsörjare har i alla fall varit Nightwish - Sleeping Sun och Nine Inch Nails - Leaving Hope..
Beroende av: Mat?
Vem behöver du mest just nu: Dado!
Vad tror folk om dig? Jag tror att några är lite rädda för mig, men de flesta ser mig nog som en ganska snäll person. Stämmer det? Ni har all anledning att vara rädd för mig ;) Nejdå, men snäll är jag!
Vad får du oftast komplimanger för? Dado har nog klämt in varenda kroppsdel, men annars tycker folk att det är snyggt att jag är lång och så har jag hört att mina ögon är fina. Och det är dem!
Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på vem personen är :)
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig och försöker inte vara någon "matcho man", för det funkar inte på mig. Jag gillar människor som man kan skratta på ett bekvämt sätt med!
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Ska du ha moppen i sommar?:)"
Var bor du? Härnösand!
Trivs du där: Jag vet inget bättre! Haha, jo då jag trivs :)
Äger du några converse: 1 par röda trasiga stackare..
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och lite sprit på det :)
Brukar du bli för full: Jag brukar bli precis lagom :)
Vad har du för mobil operatör: Halebop!
Är du allergisk i mot något: Jag tror att jag är alergisk mot paranöt(?) för två gånger då jag ätit dem har min hals börjat klia och roslat.
Har du haft sex idag: Yes, två gånger faktiskt!
Nästa mål i ditt liv: Ta studenten och jobba arslet av mig på McDonald's ;)
Hur svarar du i mobilen: "Aaah, det är Olivia!"
Vem ringde du senast? Hem till mamma och pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade när vi skulle komma och äta!
Antal timmar sömn inatt: 9 ungefär?
Sov du ensam: Jao, i min säng i mitt rum hemma hos mamma och pappa! Längesedan det hände!
Brukar du komma i tid: Ja, jag är alltid i tid :)
När mår du bra: Jag mår nästan alltid bra nu för tiden, och det beror på Dado!
När blev du fotad senast: Dado knäppte kort på mig i bilen upp till Vårdkasen, bilden finns i inlägget nedan :)
Hur känner du dig nu: Satisfied!
Vanligaste färg på dina kläder: Jag varierar mig så mycket så jag vet inte :P Jag är en regnbåge, fast inte alla färger samtidigt!
Vad tycker du om fötter: Fräsha fötter är gulliga :D
Vad saknar du: Mormor!
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mysig.
Favorit dryck på morgonen: Mjölk!
Rakar du benen: Jajamän.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 20:00-03:00 skulle jag tro. Men vanligast blir det runt 23:00 :)
Är du blyg? Ibland är jag blyg.
Sysslar du med någon idrott: Jag har ridit och spelat basket, men nu har jag lagt iaf ridningen på hyllan ett tag. Basketen går på halvfart.
Vill du hellre ha mail än brev: Hm, det skulle vara mysigt att få brev :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Naej, men visst kan man känna dragning till någon!
Har du spytt offentligt: Nopp.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ärligt talat skulle jag sätta på en tjej :P
Är du nöjd med ditt liv: Oh ja :)
Är du bortskämd: Det kan jag inte påstå.
Vad gör du i morgon: Går i skolan, sedan ska jag nog bege mig ut på en springtur som inte blev idag.
Vad är det värsta du vet? Att vissa saker är så orättvisa..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det vet jag inte riktigt :P Men inte så mycket faktiskt.
Vad behöver du just nu? Lite mer förberedelser inför musikprovet imorgon och sömn!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet faktiskt inte :)
Vad längtar du till? Studenten!!! :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja :)
Vad använder du för shampoo? Herbal Essences!
Vad är det finaste du fått? Kärlek!
En speciell dag du minns: Torsdag 28 februari 2008 :)
Hur gammal är du: 19 år!
Tycker du om någon just nu: Jag älskar Dado!
Om fem månader: Har jag tagit studenten och jobbar på McDonald's, funderar på framtiden!
Du samlar på: Samlar inte på något alls faktiskt. Men har samlat på tablettaskar, Zoo var mina favoriter :)
Gröna eller röda äppeln: Gröna! Men det finns delicious röda ibland!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin eller Daaado.
Gillar du golf: Haha, njae. Kan jag inte påstå faktiskt. Tycker att det är världens segaste sport.
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio ungefär :)
Har du sovit i din egna säng inatt: Både ja och nej. Jag sov inte i min och Dados säng, men jag sov i min säng hemma hos mamma och pappa!
Har du strumpor på dig nu: Jao, ett par svarta med röda och grå ränder :P
Vad ska du göra ikväll: Jag ska äta mer popcorn och slappa framför TV:n, pussa på Dado.
Är det okej att gråta: Klart att det är!
När grät du senast: Jag kommer inte ihåg när det var.
Laddar du ner musik och film från Internet: Japp.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till Nya Zeeland!
Bär du glasögon eller linser: Yes, linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag kör på det som ser bra ut och är bekvämt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid nio ungefär :)
Har du piercing: Öronen och i naveln.
Vill du gifta dig: Ja, det tror jag att jag vill!
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej, väldigt sällan faktiskt.
Är du bra på att laga mat: Jag kan inte laga så mycket, men jag tycker inte att jag är dålig!
Gillar du att dansa: Ja, det är roligt!
Är du flygrädd: Jag har aldrig flugit så jag vet faktiskt inte :P
Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär :P
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola!
Vilken är din favoritglass: Magnum Mandel.
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte, jag tänker lite olika om det där.
Tycker du om sushi: Har aldrig provat :)
Vad äter du helst när du ser på film: Godis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Japps!
Har du tandläkarskräck: Näe, fast jag har ju aldrig blivit utsatt för något plågsamt heller.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och!
Vilken ögonfärg har du: Blåa!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger, fast nu var det längesedan.
Biter du på naglarna: Usch, JA! >.<
Röker du: Har testat och det var det värsta! Alltså; nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: Haha, det är inte så regelbundet just nu :P
Senaste låt du hörde: Tror att det var en låt med KoRn, men jag kommer inte riktigt ihåg.
Vad gör du på helgerna: Jobbar, myser hemma eller festar!

Poho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0