viiilken härlig dag, trallalalaaa...

Ja, den här dagen har varit en såndär... Fantastisk dag! Jag var inte stendöd när klockan ringde halv 7, psykologilektionen var slapp men produktiv, vi tjejer gick på Hemköp i det soliga vädret. Jag köpte lite nötter, en mandarin och en ramlösa skogshallon. Jopp! Sedan pluggade Elin och jag lite projektarbete innan vi åt lunch (varmkorv boogie!). Småföretagandelektionen slog rekord genom att gå hur snabbt som helst (!) och jag ringde även och fixade det där studiebesöket vi ska göra i psykoligi B. Sedan hade vi svenska, vi såg på en film som heter Gökboet. Men jag fick jäkligt ont i ryggen och hade dessutom ingen lust att sitta där till strax efter 4. Så jag gick hem efter en stund och laddade ner filmen istället (det var ju inte så svårt...), så snart ska jag se på den :) Tror dock att jag kan ha sett den, för jag tycker att jag känner igen den lite.

När jag kom hem möttes jag av en nyklippt pojkvän, så fin! Mitt lilla lurv... Fick glaaada nyheter och sprang pep lite en stund. Vi såg på House och åt tonfiskpasta (gott!). Sedan bestämde vi oss för att gå en promenad, en kort promenad som blev en lång promenad. Vi gick till högslätten och tänkte gå bingorundan runt, men det var så slaskigt och Dado hade tygskor så... Vi vände efter en stund. Men vädret var friskt och soligt, det var mysigt :)

Nu står Dado och gör Lemonade, så det ska jag sörpla på till Gökboet. Påtal om Lemonade, jäklar vad jag saknar Lemon! Lemon Touch II, den första hästen jag verkligen ville HA. Jag pratade till och med om henne på Dados och min promenad, hihi.

Imorgon är det onsdag, det betyder sovmorgon och en lektion - psykologi B. Sedan ska jag fika med Ida Carolina :) Det blir mysigt, ska nog gå en sväng på stan också. En viss man i huset fyller ju faktiskt år snart! Och så ska jag kolla på ett par springbyxor till mig själv. Och så måste jag verkligen köpa strumpor! Har hål i varenda par tror jag... Inte bra! På kvällen ska jag packa ihop mig lite, för på torsdag morgon åker jag till Ljusdal, det är ju begravning på fredag som sagt.

Nu blir det film! Och Lemonade!

Kommentarer
Postat av: sassa

lemon mår fint.. komm och hälsa på nån dag.. hon saknar nog dig med.. råkade köpa en fölgrimma i går... längtar efter en liten lemonfölunge.. kan ju bli hur tokigt som helst...

2009-04-01 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0