hmm

Det tog ett jävla tag att ta sig från datorn och ta tag i städningen alltså! Men nu är det gjort, städat och fint. Damtorkat, diskat och damsugaren har gjort sitt. Nu har jag ju "bara" den sista tråkiga saken kvar att göra. PLUGGA. Har ju prov i webdesign imorgon, så det är väl det jag borde göra. Men jag måste säga att det inte känns speciellt lockande... Men om jag läser igenom det nu och sedan en gång imorgon innan provet... Ja, så får det bli. Ska göra det innan Dado kommer hem från jobbet, så kan jag leka med honom sen :D

Har faktiskt inte så mycket kvar i skolan nu. De flesta sakerna är mer åt det kreativa hållet (personporträtt, musikuppgift, hemsida, tal) och det är ju sådant jag tycker om att göra. Men ändå känns skolenergin på noll! Jag har energi till så mycket annat! Åh, idag på min långa promenad så tänkte jag på allt jag skulle vilja göra. Mest tänkte jag på hästar! Haha. Blev jättesugen att rida en ruffsig liten ponny, men jag måste nog inse att mina år och min längd som ponnyryttare var förbi för längesedan... Annars så skulle det vara hur roligt som helst att galoppera med Malle runt Örsjön-Specksta. Gamla goda tider :) Eller ta en galen barbackatur på Pigall. Pigall var den bästa uterittshästen, speciellt när han kom på att man kunde bocka och busa! Och man kunde styra honom överallt. En snäll, speciell liten häst. Jaja ^^

Nåja, nu ska jag se till att ta mig igenom plugget.

Kommentarer
Postat av: dookie

Hej :) Läste din kommentar hos Mogi. Jag är typ 1 cm längre dig, och har också börjat spana åt skor med lite höjd. Jag tror det handlar om att man måste bära upp sin längd. Klart man på nästan 185 cm kan ha klackar, men det skulle se kasst ut om man typ går ihopsjunken och sådär. Sträcker man på sig så blir det ju skitsnyggt! Ibland på stan ser jag tjejer som är jämnlånga med mig, men jag ser i första hand en snygg tjej med utstrålning, i andra hand ser jag hennes längd. Hon bär ju då upp sina cm väldigt bra. Ah, du förstår nog vad jag menar. Nu sträcker vi på oss ;)

2009-05-07 @ 11:26:37
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: dookie

Precis. Jag försökte alltid göra mig liten när jag var yngre. Hela tiden har man ändå fått höra "sträck på dig!", "det är snyggt med långa tjejer", "du kan bli modell". Haha ;p Man får tänka på alla shortisar där ute som bär highheels för att bli långa som oss. De som tar till diverse knep för att ge intrycket av längre ben osv. Vi har redan de bitarna, hehe.



Jotack, jag mår okej. Skittråkigt väder här bara, regnar och småblåser. Vill ligga i sängen hela dagen! Själv då? :)

2009-05-07 @ 12:20:30
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0