hrrm

Tanken var ju att jag, Dado, Ida och Micke skulle grilla igår. Men Ida och Micke var sjuka, så det fick bli bara jag och Dado. Jag hade packat ihop allt, köpt en engångsgrill och bett om att den skulle funka. Vi åkte ut till Smitingen, såg att det var folk vid vindskyddet där vi tänkte vara. Men vi gick en bit bort på stranden och slog oss ner.

Dags att tända engångsgrillen. Vi tände på det där papperet och vad händer - Jo, det som alltid händer!!!! Pappersjäveln brinner upp, kolet blir knappt varmt och så står vi där. För tredje gången!!! Det är tredje gången en engångsgrill fuckar upp sig för oss och förstör en mysig kväll! GRR! Vi åkte hem och stekte korvjäveln på spisen istället, glodde på Animal Planet (som numera är min favoritkanal) och åt chips. Jävla GRILL! Ska stämma Coop :P Jaja, shit happens... Blev bara så jäkla arg!

Idag är det supervarmt ute! Gick till Erika och hämtade min cykel tidigare, sedan åkte jag upp med bilen till mamma och pappa. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Känner mig lite dizzy, har ont i huvudet :( Kanske får vila lite då... Stan är inte öppen idag va?

Mjaueu..

Kommentarer
Postat av: idahhh

Uppdaterat och klart;)

2009-05-02 @ 09:22:49
URL: http://idacarolinae.blogg.se/
Postat av: Annso

haha, måste man inte ha tändvätska på dem? tror att jag har haft det när jag använt sånna ;)

2009-05-02 @ 10:36:03
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Annso

aha, då är det nog så att jag har kommit fram till att det blir bättre med tändvätska ändå =P

2009-05-02 @ 20:56:04
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0