jag sa ju det!

Det blev ju sol när jag började jobba igår! Och så var det hur fint väder som helst hela dagen... Och idag är det ännu finare väder! När jag var ute och gick imorse fick jag ta av mig tröjan och gå i linne efter en stund. Garrgh, varför jobbar jag just idag? Varför just 12-21? :P Aja, det är moneeeey! Jobbar även imorgon från 17 -23:45. Trevligt. Imorgon händer det även andra sjuka (hahahaha, ja Elin du fatatar säker hosthost) grejjjjeeer. Brr.

Igår gick det faktiskt bra att jobba. Ansiktsmålade 11:30-16 och blev själv målad till Helo Kitty av Sandra. Så hela dagen, till klockan 21, stod jag i kassan som Helo Kitty. Kan säga att jag fick en del konstiga blickar och flin. Och inte tala om när jag skulle cykla hem... HAHA!



När jag kom hem såg Dado och jag på Eurovision Song Contest! Jag tyckte för ovanlighetens skull att många låtar var helt okej! Jag tror min favorit var Estlands låt, hon var så söt! Men Norge, som vann, var också riktigt bra! Grattis Norge :) Kul att det gick så bra för Island också! Sverige då, hahahah. Pinsamt dåligt, egentligen.



Kommentarer
Postat av: dessi

Wehooo, hello kitty ^^

Bra att du målade dig som det, då vill kidsen också bli det, haha.



Om du vill komma in, så är det



Svammel

Trams

(stor bokstav i början)

2009-05-17 @ 14:53:01
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0