jävla häxa

Har ätit middag bestående av fiskpinnar & mos med majs & sparris + en klick majonnässås! Det var gott! Har även pluggat lite småföretagande men fastnade på en uppgift och blev suris :p Räckte med lektionen vi hade idag, A-B Häxan var helt jävla insane idag!!! Hon dumförklarade mig när jag ställde en fråga, det är ju roligt det. Jävla tant.

Nu ska jag jobba på min hemsida! Här kommer en bild på mig och Elin i morse, jag gillar bilden på mig. Den är så... Jag? Och så en fet lång lista. Enjoy!




TJEJLISTA
1. Har du ett par rosa string?
Nej.
2. Vem var den senaste du pussade? Dado!
3. Vad har du för bhstorlek ? Den jag har på mig nu är 80B, men jag tror att 75C är min "riktiga".
4. Trivs du med det? I like my boobies, haha!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Jag orkar helt ärligt talat inte räkna.
7. Vad gjorde du inatt? Sov!
8. Och i förrgår natt? Sov!
9. Vad gör du innan du ska sova? Tvättar bort sminket, smörjer in mig, borstar tänderna, kissar och sedan myser jag!
10. Kan du prata med din mamma om allt? Naej.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Japp.
12. Har du varit gravid? Nej!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Haha, jag skulle få panik.
14. Choklad eller glass? Choklad <3
15. Push-up eller T-shirtbh? Push-up!
16. String eller hipsters? Hmm, Hipsters!
17. klackskor eller gymnastikskor? Klackskor är ju snyggast, men mina fötter föredrar gymnastikskor.
18. Kjol/klänning eller jeans? Kjol eller klänning!

TIO FAKTA
1. Hemstad/ort Härnösand.
2. Hårfärg Typ... Mörkblond? Näe. Vet inte!
3. Längd 183,3 cm :)
4. Frisyr Halvlångt och fettigt. MMH!
5. Ögonfärg Blå!
6. Skostorlek 41.
7. Humör Satisfied.
8. Vänster eller högerhänt Vänsterhänt!

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? Ja :)
2. Tror du på kärlek? Ja det antar jag att jag gör?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Ja, typt lipat för idiotjävlaskitkillar som kan dra!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, jo!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nä! Love u Alce ;D
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Jag har alltid varit rädd när det handlar om känslor, så ja. Men den här gången gick det ju bra!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Säkert många som beundrar mig, som jag inte vet om höhö!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? Nej, men attraktion!

TIO SAKER
1. Kärlek eller pengar? Gift dig rik = två i en! Nej, men kärlek!
2. cider eller öl? Cider.
3. Dag eller natt? Både och.
4. One night stand eller förhållande? Förhållande!
5. Tv eller internet? Internet.
6. Pepsi eller cola? CocaCola!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll.
8. Färgfoto eller svartvita? Det beror på motivet :)
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face, helst.
10. Bilddagboken eller myspace? Bilddagboken!

HAR DU
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Nee. Har aldrig smitit ut :P
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Tanken har väl funntis, men aldrig velat.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja.
4. Har du hoppat bungy jump? Nej, men det vore coolt ju!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Nae, bara mindre "sånt som händer olyckor" :p
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Nej!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? haha, ja ibland kan man hata lite för mycket :P
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej!
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Haha, kan man säga.
10. Har du nånsin tyckt att världen är super? Ja.
 
KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? Ingen mer än vanligt.
2. Är du glad? Ja :)
3. Är du fundersam? Jag tänker väldigt mycket!
4. Är du uttråkad? Inte just nu!
5. Är du tysk? Ich liebe dish? Haha, nej.
7. Är du italienare? Näe.
8. Är du fransk? No!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp.

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 18:22!
2. Namn? Anna Olivia Månsson.
Vart bor du? I Härnösand.
4. Hur många barn vill du ha? Börjar med ett.
5. Vill du gifta dig? Det tror jag nog :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar!
7. Har du ätit sushi? Nope.
8. Favoritglass? Hm... Magnum Mandel!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1.
10. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Haha, ja.
11. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jao.
12. Har du syskon? En lilebror på 16 bast.
13. Har du ljugit på någon fråga? Nej!
14. Har dina föräldrar ljugit för dig? Kanske, jag vet inte.
15. Har du varit full den här månaden? Näe :)
16. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, det är roande!
17. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men i morse och ikväll blir det.
18. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Tror det. Fast jag är inte säker.
19. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? -Nix.
20. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej.

FYRA GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, nej!
2. Har du en hund? Har haft!
3. Sover du helst själv eller med någon? Sover helst med någon.
4. Tror du på spöken? Lite, eller ja det gör jag!

SKULLE DU
1. Skulle du vilja vara längre? Nej tack, jag klarar mig! :P
2. Skulle du vilja väga mer? Näe.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Det vore ju trevligt, men Dado är inte hemma :p
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? BLEEEEEE - Nej!

KAN DU
1. Kan du röra på öronen? No.
2. Kan du slicka dig på näsan?
Nix.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ojah!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jaa, de kan de även när jag ljuger hihi.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Usch nej! Det ska vara när jag sover då :D
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, absolut!
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jag har redan hål i naveln :)
9. Kan du suga? Jag är grym.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jadå.

VEM
1. Vem älskar du? Dado, min familj och ett par vänner :)
2. Vem kan berätta allt för dig? Eh?
3. Vem vill du bli full med? Idahoo!

Kommentarer
Postat av: emma

du är ju sjukt het på bilden ;)

2009-05-12 @ 20:17:23
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Idapida

Jo det kan vi göra!!:D Jag laddar hem den så kanske vi kan mota ut micke, eller om han vill se den med, åsså kan vi se den i helgen? Det gör vi!:D

2009-05-13 @ 12:48:08
Postat av: Sara

Jag snor listan från dig om det är lugnt, så har jag något att sysselsätta mig med ;p

2009-05-13 @ 14:06:12
URL: http://rekvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0