last one

I'm so excited right now! Idag, klockan 12:10, har jag mitt sista fucking jävla prov för gymnasiet!!! När jag går ut från klassrummet drygt en timme senare så kommer jag att vara fri som en fågel tills jag väjer att plugga igen! HAPPY!

Vi ska fira detta med att spela kubb, i alla fall vad jag hört :) Och senare ska jag cykla till stallet och ta hand om Lemon! Den här dagen kan inte bli bättre!

Nu på morgonen har jag varit ute och gått och nu har jag käkat gröt. Jag måste duscha av mig lite, men igår damp det ner en lapp i brevinkastet där det stod att varmvattnet skulle vara avstängt i två dygn (!). Men jag ska ju bara tvätta av mig lite, så lite kallvatten klarar jag nog. Och om man tog årets första dopp den 18 maj så klarar man fan allt. Mjau!

See ya'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0