mip

Dado smsade och sa att han måste jobba över i två timmar. Mip :( Visserligen är det bra att karl'n jobbar, men just idag ville jag bara mysaaah!

Maten kvar god, det blev... *dumdumdum* ... Hamburgare med pommes! Fast hemmagjorda då, gottigotti. Nu borde (har märkt att borde är det mest ångestfyllda ord som finns, haha!) jag plugga. Jag ska nog sätta mig med min hemsida och få klar den! När den är klar så flyttas hela min blogg dit, eller tja, det blir en omstart kan man säga :) Lite fräschare, lite mer jag. Lite coolare! Lite finare, lite bättre *STUREPLAN!* (Omg, min pojkvän har förpestat mig..)

I veckan ska jag göra klart personporträttet och öva på mitt tal. Och så läsa småföretagande såklart! Men efter den här veckan så har jag, som det ser ut just nu, bara småföretagandeprovet kvar om jag gör klart det andra! WIWOHOO! Det får mig nästan att bli motiverad ffs ^^

Jaja, nu ska jag gräva in mig i stilmallar och sådant roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0