monday baby

Förut var måndagar alltid jobbiga. Det betydde att det var långt kvar till helg och eventuell vila. Nu för tiden vet jag knappt namnet på dagarna längre, varje dag känns liksom härlig på sitt sätt, måndag, tisdag, onsdag eller whatever!

Den här härliga måndagen började klockan 08:00 på Vågmannen, musikredovisning! Vi fick ju i uppgift att byta ut filmmusiken till en scen? Jaow, la in låtarna på mobilen och hoppades på att en av killarna hade en adaptersladd till ett vanligt jävla uttag (grr på Sony Ericsson och deras headphones uttag!). Men icke! Som tur var hade en av tjejerna en hederlig Nokia med ett prima hål, så lite Bluetooth och jag kunde spela upp musiken från förstärkaren! Om någon fattade det där så grattis till er :) Sedan trodde jag inte att DVD-jävlen skulle kunna läsa min skiva (going nuts!). Det har liksom hänt förut, för att DVDn varit för old för mina coowla Sagan om Ringen skivor. Men efter lite hjärtstopp så funkade det i alla fall. Och redovisningen gick väl okey, nu är den gjort så ^^

Sedan hade vi svenska, började skriva på mitt tal. Ett tal till min mormor. Jag vill att det ska bli jättebra. Så jag måste jobba mycket på det. När lektionen var slut jagade Elin och jag A-B, men vi hittade inte häxan. Gick ner på stan och sedan hem till Elin!





Hon dregglade på en kudde, mmmmhh!!

Nu ska jag äta maaat! ^^ Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0