passande

Idag älskar jag det mulna vädret ute. Eftersom jag ska tillbringa 9 och en halv timme på Donken så känns det bra att inte alla andra får njuta av en härlig sol, mohahaha! I'm so evil.. Och så kanske det inte blir någon större folksamling där heller... Fast det är ju ansiktsmålning idag. Och solen när ju titta fram precis när jag börjar, eller något :P Jaja, det spelar ingen större roll för moi!

Igår satt jag och pysslade med en bloggdesign, den kommer nog till veckan. Ska pyssla ikväll också, för det är roligt :) Alltid lika skön känsla när man liksom får det att funka!

Jaja, nu ska jag gör lite coola situps och hantelövningar. Det är viktigt att stå och spänna sig på McDonald's.

Naaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0