poor oliv

Kom nyligen hem från Sundsvall och Birsta. Fast den mesta av tiden spenderades dock i Birsta :) Men i Sundsvall så provade jag ju som sagt min balklänning och den behövdes läggas upp knappt en centimeter. Sprang in på Åhléns och köpte en ny foundation och en concealer innan vi åkte till Birsta.

Har köpt ett par jeansshorts, en topp på H&M och en t-shirt på Gina Tricot. Blev en varsin kulglass till mig och Dado också, hihi. Trots löningen nyss så är jag väldigt fattig nu... Hm... Beror på att min lön sög jävligt hårt den här månaden. Och imorgon blir jag 1000 spänn fattigare på balbiljett och ryggmänniska. Det innebär att jag har ungefär 300 kronor till resten av månaden... Fast vänta! Vi får väl studiebidrag också va? Elin?

Nu har jag ont i fötterna, gick i klackar hela dagen. Och så är jag hunrig.

Klagaklaga! Naejnaej, vädret är jättefint nu :D Och IMORGON! GAH!

Nu blir det en promenix I Think.

Kommentarer
Postat av: Elin

på fredag!!!

2009-05-27 @ 22:05:19
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0