så var den veckan slut

Jag fattar inte att tiden kan gå så jäkla snabbt!!!! Om två veckor har vi mösspåtagning... Herre!

En kort skoldag idag. Började klockan 8 med webbdesign, förklarade min panik för läraren och förde fram mitt alternativ. Det var okej, så nu blir det pyssel med den här bloggen. Yeah, så min flytt får tillsvidare vänta eftersom sidan jag ska flytta till löper amok. That's it! Efter den lektionen hade vi småföretagande, läraren skulle dock komma senare så det blev en rätt slapp lektion med snack om studenten och sånt roligt! Fick lite arbete gjort i alla fall...

När jag slutat cyklade jag ner på stan och åt lunch med Dado på Canal Cafét :) Det var mysigt och väldigt gott! Pepparstekt biff med rostade grönsaker och potatis + beasås! Nu är jag mätt och glad. Ska plugga lite nu och sedan kanske städa lite. Kanske går en promenad också, men det bästa vore om jag tog stegen på Coop för att handla! Tror dock inte att jag orkar bära hem allt själv... Så det blir nog till att vänta tills Dado kommit hem istället.

Ikväll då? Ja, ingenting planerat. Ska nog plugga, för det skulle vara så skönt att få en del saker klar den här veckan!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0