söndag

Har haft ont i magen hela natten :( Men jag tror att det börjar gå över. Tror att skurken är de ostbågar jag åt igår... Eller så överkonsumerade jag tacos, haha!

Idag blir det ett glasspass på Donken, 11-15:30. Kommer säkert att vara mycket folk, men då går ju dagen bara mycket snabbare! Undrar om jag får stå i kassan... Antagligen! Men det är min grej, liksom. När jag slutat ska jag plugga lite och fixa en lapp. Annars blir det en slö söndagkväll, kanske en promenad på kvällskvisten. Tänkte gå i morse, men jag var så förbannat trött eftersom jag låg och vred på mig av magont innan jag skulle sova.

Igår då, jo det blev ju inte parteeey eller någon Idahoo. Satt och tittade på Robinson och sedan DaVinci koden. Såg lite av The Butterfly Effect också, men den slutade ju inte som det brukar sluta!?

Nåja, nu måste jag ta och hoppa i dagens outfit - Svarta brallor och rutig skjorta. Cool namnskylt, äckliga skor och en penna i byxfickan. Lite smink på det så, nice - Kom och köp burgers av moi'!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

tacos som är såå gott (: hoppas du mår bättre i magen!

2009-05-10 @ 18:01:43
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: idhaaa

Det finns två olika slut på filmerna sörru:D pussah

2009-05-10 @ 19:53:57
URL: http://idacarolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0