tisdag

Imorse ringde klockan 06:20, bara att hoppa upp och ställa sig i duschen. Började 8 i morse, kändes som att det var längesedan. Gick och la mig tidigt igår, kände mig inte så pigg med huvudvärk och mensverk. Vaknade ändå inte speciellt pigg, men men! Blev piggare under dagen i alla fall. Redovisade på psykologin, ritade med Elin *heh*, hade småföretagande med A-B (L) och avslutade med svenskaseminarium! Rolikkkt.

Annar så... Är livet soft! Är ledig imorgon, riktigt trevligt. På torsdag brukar jag ju vara ledig, men jag ska göra ett prov i webbdesign. Så jag är... Halvledig? Höhö.

PÅ LÖRDAG SKA JAG FESTA! :D :D :D :D Taggar!!! "Det är ju bara tisdag än.!!" //Tant-Elin

Det här var ju sammanhängande. Nu ska jag dö i soffan lite innan jag ska laga middag... Vad sjutton ska jag äta? Det är så tråkigt när Dado jobbar kväll, buhu :( Känner mig väldigt... Ostimulerad utan att ha någon att prata med och peta på! Är ju inte direkt så att jag kan prata med mig själv... Hm, jo... Eller ja.


Bild sen i somras. Kanske bli blond igen? Eller göra slingor eller något? Less på mitt dö-hår.

Jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0