uuhh

Sitter på jobbet och har rast just nu. Käkar en Marängswiss och tar det lugnt, försöker varva ner lite. För usch vad folk det är! Fast under dagen var det nog dubbelt upp med tanke på hur mycket de sålde för!

Igårkväll spenderade jag och Elin hela kvällen, nästan 5  timmar, på Hamnkrogen! När vi kom dit vid nio så var det varmt  och skönt. Köpte en cider och Elin en öl, njöt... Mmmh, så mysigt! Senare kom det mer folk och ett band spelade. Det blev lite drygt på slutet då de spelat några av låtarna runt tre gånger... Haha! Och min kära boyfriend var glad i hatten, herregud. Hade velat lägga upp lite bilder, men eftersom jag sitter på jobbet så har jag dom inte här. Får bli imorgon helt enkelt. Eller ja, imorgon efter att jag jobbat 11-20...

Uh, nu börjar Marängswissen bli stor i magen... Åt tacos för hundra pers innan jag kom till jobbet. Måste göda mig lite, känns som att jag har krympt.

Jag längtar heeem.. Haha. När jag kommer hem ska jag snabbt sucha av mig den vidriga Donkenlukten, tvätta av mig sminket och bädda ner mig i sängen. Sen ska jag SOVAAA! Sov till halv 1 idag, jisses. Är så himla trött, kanske är det för att värmen har kommit? :)

Jaja, nu ska jag gå ner och se minutrarna ticka mot instämpling. Alltid lika roligt att stirra på stämpelklockan. NAAT.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0