wiiiiee!!!!

Dagen har va rit väldigt bra! Jag svarade på alla frågor på provet och det kändes faktiskt bra. Och känslan av att gå ut därifrån och veta att jag precis gjort det sista på gymnasiet kändes helt jäkla sjkt! Elin och jag fick ett fnattutbrott på toaletten, haha! Så småningom samlades större delen av klassen i Stadsparken där vi lirade kubb. Elin, jag och Alexandra gick på Hemköp innan och köpte lite fika som vi mumsade på. Vårat lag vann två gånger av två mot de andra - mohaha! Ida kom lite senare och hade med sig våra klasströjor!!!! ÅH.

Vi har en så jäkla skön stämning i klassen nu, det är så mysigt :) Alla är glada och vi har kommit varandra så nära på så kort tid. På torsdag är det mösspåtagning och då blir det parteeeey! Miihihi.

Efter Stadsparken cyklade jag till pappa så han fick fixa min växelvajer som lostnat. Cyklade hem och bytte om och trampade sedan vidare till stallet! Skrittade ut barbacka på lilla älsklings-Lemon och gud så mysigt det var! Red upp till Specksta och bara lullade på. Testade även att rita ihop henne lite och det gick bra och hon var så fin. Imorgon blir det ridbanan!

Alltså fattar ni vad skönt det är att inte behöva säga att man ska plugga!? Aldrig mer "Nej, jag kan inte för jag måste plugga". Aldirg mer "Åååhhhh, vad mycket plugg det är nu!!. ÄNTLIGEN FRIIII!!!!!




Nu ska jag softa. Leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0