yeah

Jag tog min promenad, jag köpte frukt på coop (och en Pago apelsinjuice!) och jag pluggade! Läste och skrev ner viktiga saker från två kapitel samt gjorde alla uppgifter till båda. Imorgon tar jag de två sista! Känner mig riktig nöjd nu :) Och som pricken på i:et så gjorde jag situps och gjorde två övningar med mormors hantlar!

Nu är jag hungrig! Därför ska jag laga mat nu, det blir currykyckling med ris... Och så ska jag sno ihop en enkel sallad också, blir prima det :)

Dado ska nog jobba övertid idag också. Eventuellt går vi på bio ikväll - Änglar och Demoner. Men blir det inte ikväll så blir det nog imorgon istället! Om vi inte går ikväll ska jag sysselsätta mig med personporträttet vi gör i textkommunikation. Och så njuta över att inte ha några lektioner imorgon... Mmh ^^ Ska gå till en osteopat imorgon, hoppas att han kan trolla min rygg bra. Vore ju nice, vi får se!

MAT!

Kommentarer
Postat av: emma

missade du eurovision igår? fast okej det var ju bara delfinal eller något, inte så himla roligt egentligen

2009-05-13 @ 16:40:10
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0