2007 var året då vi förändrades.



Den här dagen var Elin så jävla pissed på allt och alla. Men jag tror att hon blev ganska nöjd under kvällen ändå.

Tänk vad små vi var här. Så oerfarna. Så nyfikna. Nu vet vi att man inte bryr sig om killar som behandlar en som skit, man dricker inte för mycket (min värsta fylla hade jag 2007 och om mamma läser det här får jag kanske smisk. Å andra sidan trodde hon att jag gick på något när jag var på mitt värsta humör, haha). Vi mådde bajs men ändå bra. Vi kämpade med ätstörningar och sjuka tankar, tänk vad vi nervärderade oss själva! Vi kämpade i plugget och drog oss i håret över stressen och pressen, men vi var aldrig sämst.

Aldrig sämst. Nej, för vi var bäst!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh PUSS på dig! Du borde kanske ändra "man dricker inte för mycket" till "Oliv dricker inte för mycket".. ehehe. Näemen seriööst, vi har också lärt oss att med en bästa vän som är en älg/en hästtönt/ett mongo/en lama/en knäppis etc så klarar man ALLT. Vi har lärt oss att efter regn kommer solsken! Vi har lärt oss att man kan få godkänt i kurser som man inte förtjänar godkänt i (franska och spanska) och att man kan hata en lärare och ändå smöra hur mycket som helst för den.

2009-11-12 @ 21:03:22
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

och ja, jag var SJUKT jävla pissed. Du var för glad för ditt eget bästa. Men jag minns inte när det var? Var det tivolifredagen?



PS. Idag är det tre (3!!!) veckor tills du kommer hit!! DS.



PS2. JA, honom ska vi EFFING HA! Ge mig till sommaren. DS.

2009-11-12 @ 21:05:31
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0