Bad update.

I know, men jag har liksom inte haft något att skriva om känns det som...

Igår hade vi i alla fall bäbisbesök! En av Marys små kissongar, mini mini. Vi ville se hur Prada skulle reagera på en annan katt och... *morr morr fräääs morr fräs* ungefär. Hon tyckte inte om den lilla och otroligt söta kattungen! :( Men hade de fått vara mer med varandra hade hon nog vant sig. Dado knäppte massor av bilder, har dock inte lagt in dom... Postar dom en annan gång :)

Har nyss ätit frukost efter en morgonpromenad i regnet! Nu ska jag byta om och åka till stallet, blir ett pass i ridhuset för Wille. Jag har ingen lust att bli ännu blötare just nu :p

Annars så ska det handlas idag, måste bara komma på vad vi ska äta under veckan... Blir typ samma saker hela tiden, jag har så dåligt med idéer. Någon som har förslag på något enkelt men gott man kan äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0