Galen häst.

Hann inte rida i ridhuset innan det blev upptaget så jag red ut en sväng istället. Tänkte att Dado skulle filma när Wille och jag galopperar upp i en av sommarhagarna, men Wille var sjukt taggad och småbockade redan i traven på vägen, hoho. Han hade inte gått sen senast jag red honom (i måndags). Och väl i hagen... Jag började trava och fattade galopp... Kände rätt snabbt att han inte tänkte lyssna på mig, det gick inte så snabbt men han stack i alla fall, för någon kontroll hade jag inte :P Men jag styrde honom åt höger så att han blev tvungen att stanna... KNÄPPHÄST! Filmen blev ju FIN ;D Han coolade ner sig i alla fall och vi skrittade och travade lite under resten av turen.



Imorgon borde jag rida till Sälsten och galoppera hela vägen så han blir riktigt trött... Men jag får se, vi måste ju överleva vägen dit också ;) Annars blir det ett rejält dressyrpass i ridhuset och nåde den hästen om han hittar på något! Nåja, nu ska jag fundera på vad man ska äta ikväll ^^

Kommentarer
Postat av: M L I

ÅH vilken fin häst!

2009-11-23 @ 02:23:13
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0