Dygnsvridare.

Jag åkte aldrig till stallet i morse... Alarmet ringde och jag slog av det, vände mig och somnade skönt om igen. Och vaknade nu!?

Okej, jag kan inte skylla på att jag är sjuk längre och det är därför jag sover länge. För sanningen är att jag inte somnade för än efter 2 i natt, inte konstigt att jag inte orkar gå upp 8 på morgonen då. Jag har ju faktiskt inte sovit speciellt länge, bara vridit på dygnet. Imorgon SKA jag kliva upp senast nio. Back to normal, tack!

Fota har jag ingen lust med idag, vädret är supermulet (haha) och det krävs i alla fall några solstrålar för att mina bilder ska bli som planerat. Näe, ändrade planer idag - städning och uppryckning!

Hoppas att det gick bra för Anna och Wille i morse i alla fall! Nu ska jag äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0