Finally.

Dado och jag röstade 5 gånger på Mariette och plus Elins 2 röster fick vi ut Rabies. Så jäkla rätt! Är less på den där killen som låter som att någon stryper hans kulor. Han låter alltid likadant. Funderar inte på att ta bort snaran? However så är det too late! Nu är det bara Eddie kvar som inte kan sjunga lika bra som de andra.

Undrar vilka som kommer vara kvar när Elin och jag ska gå på Idol i Scandinavium?

Ska snart sova även om jag inte känner mig speciellt trött. Tänkte åka ut till stallet och titta när Anna rider för Sonny 08:30 :) Känner mig faktiskt riktigt pigg nu! Har lite hosta och en snorig näsa kvar, men det håller på att lösas upp, så jag kan väl få lämna huset om jag inte anstränger mig? Jag tänker klä mig varmt; min tjockaste jacka, långkallingar, tjocksockor, mössa, vantar och allt jag kan hitta. Okeey!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0