Godisplaner.

Det var mysigt att promenera planlöst tillsammans, stanna upp och ta en bild ibland. Av bilderna jag la upp i inlägget innan så tror jag de tre sista är mina favoriter. På vägen hem stannade vi till på McDonald's och jag tog en varm (kokhet) choklad som blev drinkable när vi var hemma, haha. När vi gick från McDonald's började det småregna och det uppskattades ju inte av kameran eftersom jag inte hade någon väska till den. Nu regnar det massor...

Känns skönt att börja 5 och inte 4. Tycker alltid att den första timmen är så långsam och man tror alltid att klockan är mer än vad den egentligen är. Är väldigt godissugen så det blir faktiskt ett stopp på Coop innan jag åker till jobbet, känner liksom att jag m å s t e ha något. Sura bläckfiskar helst. Fast en massa annat också... Åh. Elin! När jag kommer till dig så ska vi köpa en FET godispåse (minst 50 kronor) och vräka i oss, okey!?

Nu ska jag tömma kattlådan, just so you know. Våran katt är en poopmaskin.

(Jag har en sinnessjuk träningsverk i låren efter springturen, kan inte sätta mig ner utan att stöna av smärta. Asjobbigt :P)



Kommentarer
Postat av: Elin

DEAL!

2009-11-22 @ 15:49:56
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0