Haha!

Det gick inte så bra när jag skulle lukta på det nya schampot och balsamet vi köpte igår... När jag tröck lite på flaskan för att få upp en doftpust kom det upp en stor klick balsam rakt på min näsa! Nu luktar det det jättegott när jag drar in luft, mmh!

Jag blev så jäkla sugen på spagetti med ketchup och svartpeppar att jag var tvungen att göra det nu. Fattar inte varför jag alltid blir så aktiv på kvällarna... Kreativiteten ligger på topp efter klockan 20 och blir inte direkt sämre, precis innan jag ska sova känner jag mig skittaggad och skulle kunna springa ett marathonlopp bara för att jag är så på G. Synd att jag liksom inte är lika taggad under dagarna. Får jobba på det :p

Nu - spagettiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0