Infected by money.

Jobbade lite längre än vad jag skull idag, bytte nämligen med N så jag jobbade till 8 istället. Först tänka jag bara nooooooooooooooo, vad jobbigt. Men sen började det klirra i mig och pengabehovet tog över min kropp och sa JA. Fyra timmar extra, det är bra. Har faktiskt fått ihop lite fler än mina schemalagda 46 timmar nu i november. 46 timmar... p a t e t i s k t. Just nu räcker det exakt till alla räkningar. Mat? Ja det är ett annat problem. Nåja, riktigt så illa är det väl inte, men det känns liksom surt att inte få något öre över till något skoj.

Kan tillägga att ingen på McDonald's i Härnösand är riktigt normal. Det gillar jag, då passar jag in bra ;) Hoho, nä men ikväll alltså... Galet. Och så har jag varit svintrött så då blir man ju ännu mer flamsig. Me like. Jag satt och spelade trummor med ballongpinnarna på några muggar som stod i personaltummet. Gissa hur det slutade? Jo, jag drämmer ner en i golvet och det är såklart vatten i muggen. Kung! Trött som sagt. Det svider t i ögonen, tror dock inte att det är av trötthet utan av löken till köttfärssåsen, haha. Måste lära mig att inte peta mig i ögonen när jag hackat lök.

På onsdag ska jag gå på basketträning. Måste kolla vilka andra dagar dom tränar, för det vet jag inte just nu. Hoppas att de bara är på Franzén, då har jag 20 meter till träningen :P Fast å andra sidan gillar jag Landgrens hall bättre (om ni vill veta något småtöntigt så gillade jag att träna där förut för att folk brukade titta på, gillade att glänsa lite för en publik ;) Och för att inte tala om hemmamatcherna, då ville jag alltid ge lite mer). Haha, jag är precis som en kille som "bah men kolla på mig när jag gör en 360 dååeeh".

Jag hoppas verklien att det är fint väder imorgon också! Då ska jag ta med mig kameran ut på en promenad (fast jag tar nog en sväng med kameran oavsett sol eller moln imorgon, är så jäkla fotosugen!) Ska sätta batteriet på laddning så jag är säker på at det räcker. Så jobbigt när man tagit med den ochvtar 5 bilder, sen dör den.

Oh, lyssnar på musik. Just nu Michael Jackson - Beat It, jag älskar gitarrsolot. Rawwr :D

Är sjukt ridsugen... Aaahh... Ska fixa en häst att rida minst en gång i veckan nu, jag är ju på G! Och hur ridsugen blir man inte när man ser den här backen... Tänk vad man galoppat där :D




Haha, Olivia 14 år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0