Jag saknar Elin.

Jag vet inte om det är för att jag är sockerhög av allt godis jag ätit, om jag är jäkligt partysugen eller om det är en kombination... Det sprätter i mina ben! Och så lyssnar jag på sprättig musik också! Aaahh... Jag känner mig tillräckligt frisk för att gå ut, men jag tänker ändå vänta till nästa helg då jag är HELT frisk. Aldrig att jag riskerar att bli sjuk igen! :p Vet inte vad som hänt mig, har ju haft en låååång period sen studenten då jag inte varit ute en enda gång tror jag. Nu känner jag mig... Redo för en förändring. Fast jag skulle vilja ha Elin med mig. Elin, i Göteborg. Då!

Idag har vi städat! Det blev jättefint :) Och jag säger bara - JIF is the SHIT. Det finns inget bättre medel än JIF. Vi var och slängde lite skräpt och sedan pantade vi burkar och flaskor på Coop - 56 kronor i pant har vi samlat på oss! Har ingen aning om hur det har fått plats här hemma utan att synas... Det köpte vi godis för i alla fall, haha. Sen åkte vi hem och lagade wok med kyckling ^^ Gott gott.

Nu ska jag återgå till TVn och godispåsen! Men först some nice music! Jämarns vad jag lägger upp musik nowdays. You like?

David Guetta ft. Kid Cudi - Memories

Kommentarer
Postat av: Elin

JIF <3. Ska gå lös med det imorgon. (miss you too)

2009-11-07 @ 21:36:20
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0