Kattvakt sökes!

Som det ser ut just nu kommer Dado och jag åka med mampa till min morfar i Karlstad över jul (23-27). Men Prada kan inte följa med, det skulle aldrig funka. Undrar därför om det finns någon som är hemma över jul och kan tänka sig att ha henne de här dagarna? Vill helst att hon får komma till någon då hon blir så orolig när hon är ensam hemma för mycket. Och helst någon som bor i lägenhet så hon inte kan smita ut genom någon dörr... Hon är världens snällaste, men hon är ju trots allt en kattunge och kan mycket väl hitta på små hyss.



Vill helst inte lämna henne alls, speciellt inte över jul, haha *mammig*. Sötnosan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men bajsunge du får inte åkaaaaaaa :( (jo det får du, men jag blir lite ledsen i ögat). Kan tyvärr inte hjälpa med katt dock.

2009-11-14 @ 22:15:43
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

Kommer på kvällen den 21 och åker den 30! (HA HA, ofta. Jag skulle äta henne!!)

2009-11-14 @ 22:18:07
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0