Kvällsfika på Waynes.




Sandra och jag fikade på Wayne's ikväll, jättemysigt :) Jag drack en varm choklad med grädde och till det en alldeles för god muffinsbulle(?). Nu har jag lite ont i magen men det var det värt! Vi satt kvar ända tills de stängde och gick en sväng innan vi åkte hem. Inser att sånt här måste göras oftare, det är så mysigt och trevligt!

Dado och jag gick på stan tidigare idag och jag köpte nytt ansiktsrengöring plus ett ansiktsvatten man ska använda efter det. Min hy har blivit så dålig på sista tiden och jag misstänker att det mesta hänger ihop med mina matvanor (pommes och skräpmat flera dagar i vecka, tillexempel). När jag kom hem gjorde jag rent alla sminkborstar, puderpuffar och även de där penslarna man får med i ögonskuggorna. Jag sägar bara: EUWW!! Det här kanske låter skitäckligt men jag har aldrig gjort rent dom förut, är liksom inget jag tänker på. Men det gör jag garanterat hädanefter... Min rougeborste som ser ren ut var värst av alla, till och med värre än foundationborsten. Jag sköljde 5 gånger och det kom alla gånger lika mörkbrunt vatten ur den innan det började klarna. ÄCKLIGT, den använder jag i fejjan varje dag, mmh... Kommer göra rent minst en gång i månaden hädanefter... Fatta vad mycket skit och bakterier som sitter där och är redo att angripa huden?!

Nu ska nog Dado och jag se en film :)

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Rätt snuskigt, I know! Finns en bra spray att köpa på Kicks som man kan spraya på med jämna mellanrum!

2009-11-24 @ 12:16:22
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0