Lördag.

Efter att vi hade varit hos tandläkaren igår åkte vi och tankade på Jet. Rutan var jätteimmig så jag sa att vi skulle låta fläkten stå på medans vi tankade. And guess what, vårat kassa batteri ville inte starta biljäveln så där stod vi och var förbannade :P Det är en liiten backe vid Jet så jag sa till Dado - putta mig så försöker jag starta! Fick en liten förklaring om hur man ska göra (har aldrig gjort det förut) och så puttade han... Trodde jag fattade, men icke. Vi hamnade lite längre ner bara, som tur var inte ivägen för några bilar. Ringde pappa som fick komma med startkablar, håhåjaja.

Väl hemma hann jag inte fixa något med the walk in closet, utan det var bara att fixa sig för jobbet så skjutsade pappa ner mig (våran bil står på laddning hemma hos mampa). Började passet med att göra en åtta, dock kände jag inte riktigt av det vilket var skönt :P Sen avtog det och blev dött som i graven. När jag gick på stast 19:15 hade vi förstängt allt utom toaletterna som Tomas gjorde åt mig medans jag var på rast. Soft kväll med andra ord ^^ Dado kom och hämtade mig med mamma och pappas bil och jag kunde ÄNTLIGEN hämta min cykel som stått på McDonald's i minst två månader (ujuj)...

Idag ska jag göra klart allt i sovrummet, ligger prylar överallt som jag ska föröska organisera lite. Kanske blir en vända till upp på vinden :P

Nu våldar Prada på min dator för att hon vill leka med mig... Förresten! Jag har fått kattvakt i jul :) Fia ska ta henne, vi ska bara ha en kattträff (hon har en jämngammal kisse) så de får vänja sig lite ;) Känns jätteskönt att ha det fixat.

Nu ska jag ta och fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0