Mrs Mansson.

Trots att jag var jäkligt trött i morse så piggnade jag till när jag kom ut i kylan och väl på jobbet kände jag mig taggad! Hände väl inget spännande, fast det var en medelåldersman som fick mig att nästan explodera av garv, men jag väntade tills han gått.

Jag: Hej!
Han: Goddag fröken! och så säger han helt seriöst: Eller frun kanske?
Jag: O.o
Han: Nää, kanske inte.
Jag: Öhm, nää inte än.. får en blick av Ida och håller på att börja skratta.

Haha, ja... Fru Månsson här, jag kan ta eran beställning. Näe, gift blir jag nog inte på många år!

De två sista timmarna på jobbet gick segt, var inte mycket action om man säger så. Men tillslut blev klockan 4 och jag traskade hem. Var vääldigt hungrig, men nu sitter jag mätt efter en god middag bestående av currykyckling med ris ^^ Har sett på ett gammalt avsnitt av Hell's Kitchen som gick på TV, tycker att det är kul att titta på!

Nu ska jag faktiskt vara så duktig som att diska och sedan sätta mig och söka ett jobb! Sen ska jag och Dado se någon film, får se vad det blir. Imorgon är jag ledig :) Ska rida både Upan och Wille, skojsigt! Hoppas att det är "bra" väder.

Toodels.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig med jobbsökandet! snart lossnar det ska du se :*

2009-11-11 @ 19:21:53
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0