Mysdusch.



Kände för att tända några ljus och ställa mig i duschen i mörkret. Tog med mig datorn som fick stå på golvet och lyssnade på Enya. Total avslappning... Det var så mysigt! Längesedan jag kände mig så lugn. Lyssnade mycket på Enya förut, hör till min favoritmusik faktiskt. Finns massor med bra låtar, här är en av dom.

Enya - Athair ar Neamh


Det gick bra att rida Upan. Det regnade såklart som mest när vi skulle ut, men jag lånade en regnkappa från vattenspiltan och så begav vi oss ut. Red inte så långt, en sväng upp runt sommarhagarna och Myran. Upan kändes pigg och framåt, travade och galopperade lite grann :) Påvägen hem såg vi en liten flock rådjur och sen tyckte han att regnet mot ett plåttak var hemskt skrämmande och då var vi tvungna att dansa runt på vägen. Jag blev chockad, är liksom van vid Willes mycket mindre rörelser, hoho. Vi kom hem blöta, men glada :)

Nu ska jag tvätta mina glasögon, dom har nog aldrig varit såhär skitiga förut. Regn plus stalldam är nog ingen bra kombination... Ska skriva en inköpslista och bege mig till Coop, känner för att åka utan Dado och handla idag. Vi har liksom olika tempon (jag är snabb, effektiv och vaken och han är mer... Långsam) så nu ska jag köra mitt race!

Här är förresten ansiktsgrejerna jag köpte igår :)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0