Not so Funny People.

Vi såg en film som heter Funny Pepole, kan säga att den inte var så funny. Två och en halvtimme lång var den, två och en halvtimmes undrande när den skulle ta slut. Näe, det var ingen höjdare :P

Förresten så åkte vi och köpte glass ;)

Imorgon är det fredag! Det brukar innebära Idol, men jag missar det eftersom jag jobbar stängning. Det är tredje gången jag missar Idol för att jag stänger, buhuu! Men nästa vecka, då får jag se det LIVE så jag får se det som en kompensation! Imorgon ska jag boka en tvättid, städa lite och kanske gå på en promenad innan jobbet.

Kom på idag att jag inte gick på basketträningen igår. Jag har helt ärligt glömt bort det. Hmm :S

Nåja, nu ska jag nog gå och lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0