Segis.

Men jag får faktiskt skylla mig själv som sitter uppe och spökar så länge på nätterna...

Nåja, idag är det onsdag va? Betyder att det är NEW MOON imorgon! Åh, jag längtar ihjäl mig. Jag skiter i vad storbloggarna som var på galapremiär igår säger, jag vill se den nu! Men först måste jag klara av den här arbetsdagen 11-20:30, blir nog nemas problemas, ska försöka tgagga till och hålla mig aktiv alla timmar. Det är när man såsar ihop som man börjar släpa fötterna efetrsig och tycker att tiden går så l å n g s a m t.

Har precis ätit havregrynsgröt med lingonsylt, så jäkla gott. Måste ta och klä på mig och göra något åt mina hängiga ögon, men jag orkar inte riktigt resa mig från soffan :P Jaja, jag är alltid i sån god tid så att jag fortfarande är i god tid om jag inte hoppar ur soffan nu ;)

I like that boom boom pow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0