Sway.

Jag har inte diskat. Men jag sökte ett jobb. Det som är jobbigast och kräver mest hjärna. Diska kan väl vilken fisk som helst göra. I förrgår sökte jag också ett jobb. Jag ska försöka söka ett jobb om dagen, det tar ungefär en timme om man är effektiv. Och söker jag ett jobb om dagen lär jag ju få ett jobb en dag. Och jag söker inte efter stad, jag söker efter yrke. Det jag sökte idag tror jag var i Varberg. Det jag sökte i förrgår var i Göteborg. Jag är flyttbar. VÄLDIGT flyttbar. Vad som helst känns bättre än Härnösand just nu. Okej, jag skulle nog inte flytta till en mindre stad. Men ändå, det är ju något nytt.

Nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen. Imorgon ska jag vara lite produktiv innan jag börjar jobba klockan 11. Som diska, plocka, fota och dansa. Och sjunga till musiken. Jag har kommit in i värsta house-perioden. Lyssnar på allt som dunkar och passar in på krogen. Alltså, min musiksmak är väääldigt speciell. Från att lyssna på den värsta rock/metall man kan hitta till hiphop till Enya och fina pianomelodier. Förra hösten kommer jag ihåg att jag var lite rockigare. I våras lyssnade jag på pop och R&B, typ det som gick på radio och var "inne". Nu har jag lyssnat konstant på riktig partymusik, men jag har också fått upp ögonen för The Kooks, så snart byter jag väl om igen ^^ Tycker att det är buskul. Det är lätt att hitta musik när man gillar det mesta! Om det är något jag inte tycker om? Dansband är det enda jag kommer på faktiskt. Sen är jag öppen för förslag ;P

G o d N a t t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0