Talking cat.



Prada är inte bara en knasig katt, hon är en väldigt social katt som ofta svarar när man pratar med henne. Har dock aldrig hört henne lägga av ett riktigt "mjau", utan hon kör på några egna sound. Det hörs inte så bra i den här videon, ska snacka med henne om vi kan göra en ny där hon pratar lite mer ;)

Tyckte att jag såg lite sol i morse när jag klev upp, men nu är det bara grått. As usual. Har varit och hämtat mina tågbiljetter (det var ju på tiden :P) och var på Coop en sväng och handlade lite små saker. Ska ta bilen och storhandla senare, orkade inte göra det nu. Får se vad som hittas på resten av dagen :)

Lily Allen - The Fear

Kommentarer
Postat av: Maajjah

söt katt :)

tur för dig som såg sol i morse, vaknade till grått, och nu är det fortfarande det :P

2009-11-23 @ 15:01:32
URL: http://maajjah.webblogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

hehe så söt :) En av mina föräldrars katter brukar alltid gnälla tillbaka om man skäller på honom. T ex då han går in i gästrummet där jag sover och jag säger åt honom svarar han alltid.



sv: Ja men det är en Wacom bamboo jag vill ha, dock är de så dyra om man vill ha en mellan eller en stor :S

2009-11-23 @ 16:32:45
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0