The Messengers.

Filmen vi såg har jag sett förut, men det var så längesedan. The Messengers heter den, lite creepy sådär då, helt klart värd att se. Kristen Stewart (som spelar Bella i Twilight) spelar huvudrollen. Det är så konstigt att se vissa i andra roller, speciellt från filmer man tycker om så mycket. Man förväntar sig att hon ska vara just Bella, men när hon inte är som henne så undrar man vad som är felet :P

Nu ska fröken Månsson gå och lägga sig! Imorgon väntar antagligen en regnig dag, men något vettigt ska man väl hitta på för det. Är jätteridsugen alltså... Kom på igår att JAG kunde ju ha tagit Wille på heltid. Det vore skoj, som att ha en egen häst för ett tag :) Påtal om ridning är jag jättesugen på att börja rida lektion, jag skulle vilja rida lite ridskolehästar. Dock har jag inte råd just nu... Tror jag ska önska mig en termins ridning av mamma och pappa. Ja, det var en bra julklapp! Ska framföra det klart och tydligt så att dom förstår att det är vad jag vill.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0