Work work work.

11-14 kunde ha blivit 11-20 idag, men jag och T fick inte byta eftersom jag egentligen inte behövs 11-14. Får bara dom timmarna för att jag ska "få något i alla fall". Känns ju kul. Men imorgon ska jag och M byta så istället för att jag jobbar ett meningslöst 11-14 pass så ska jag jobba 11-20:30, mucho better! Men eftersom jag inte behövs egentligen så behöver M inte jobba mitt 11-14 pass, men hade vi inte bytt hade vi båda jobbat. Wierd? Lite kanske.

Nåja, Dado skulle komma och hämta mig när jag slutade men bilen gick inte att starta! Det var batteriet, fast vi vet inte varför det laddats ur eftersom ingen lampa eller något varit på... Men men, pappa hjälpte oss och nu ska den laddas hemma hos mampa över natten :) Så har vi ett annat problem med bilen också, blinkersarna (hahaha, vilket ord!) har slutat fungera. Jag vill knappt köra bil då eftersom jag hatar när folk inte blinkar och helst vill jag inte tillhöra min egna hatgrupp.

Nu ska jag slänga ihop något ätbart, har ingen riktig ork till att laga mat men jag är jättehungig så man får väl så lov.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Du får sticka ut handen genom rutan, fick jag göra när våran blinkers var paj. Funkar iofs bara åt vänster...fast du har kanske ganska långa armar och kan "blinka" åt höger också. ;)

2009-11-17 @ 19:33:18
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0