You know the rainy days they ain't so bad when you're the king.

Kings of Leon - Fans


The Kooks - Sway


Sitter och äter glass. Räddningen för min onda hals och jag känner mig inte lika kokhet. Tänk vad vanlig vaniljglass från Eldorado kan göra. Vem behöver Alvedon och hostmedicin när det finns glass? Tror att den där tvåliterslådan kommer ta slut under natten. Ja, jag tror inte att jag kommer att sova på ett tag, jag känner mig inte trött på det sättet just nu. Sov ju hela förmiddagen ända fram till 3 idag, så sömn har jag ju fått.

Dado och jag har sett på Twilight :) Jag längtar så mycket till New Moon så jag spricker! Jag har ju fått Dado att börja läsa böckerna! Det går inte snabbt frammåt, han har bara läst ett kapitel på några veckor haha... Men jag försöker pusha honom, för jag vet att han kommer tycka om dom. Det lilla han läste fick honom att inse vissa saker i filmen som gjorde honom positivt överraskad. Books is the shit, babe.

Och förresten! Det jag beställde från USA kom idag!! :D Tadaa!

Nu kan jag sminka hur mycket som helst med 88 roliga färger! Så, lite färg i min sjuka vardag :) Nu blir det påfyllning av glasskålen i alla fall! Ta och lyssna på mycket bra musik däruppe ^. Och ta hand om er, bli inte sjuka. Känner att en knorr håller på att växa fram. Och jag har dragit med tröjärmen så mycket över näsan så jag får nog ett tryne snart! Hohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0