Anna och Wille.









Anna hoppade Wille för första gången idag! Han höll sig i skinnet och var jätteduktig :) När vi var klara tvättade vi honom, en riktig höststädning av lortgrisen ;) Under tiden som Anna mockade, gjorde mat och sånt gick jag med Wille så att han skulle torka. Mycket promenerande för mig idag, jag gick till stallet duktigt nog!

Blev så jäkla hoppsugen när Anna skuttade runt, men på torsdag då ska jag hoppa! Känns som att vi hoppar hela tiden, men det är bara en gång i veckan faktiskt :P Den här veckan blir det två mindre hoppass dock. Men så länge han tycker att det är roligt så är det ju inte fel, tycker jag i alla fall. Ser sjukt mycket fram emot klubbhoppningen, trots nervositet... Hoho.

Nu ska jag försöka planera något att göra ikväll, har redan försökt med Fia men hon befann sig i Gävle..

Kommentarer
Postat av: AnnaL

Tihi där var juh vi :) hehe. gissa vad lortgrisen gjort? rullat!! men det var bara liite. så det gick bort lätt. och sedan var han så himla mjuk o go i hela pälsen o manen o svansen nu när jag tog in honom :) hehe jag ser också fram emot klubbisen :) hoppas han får sin allra första rosett då :) eller två?! :P Ha det bra så hörs vi! /Anna p.s kan du inte maila den första bilden som du fixat till hoppbilden? den vart riktigt häftig! till teliamailen:)

2009-10-06 @ 18:01:26
Postat av: Annso

Vad fina bilder du har tagit! =) tycker speciellt om den sista, jättefint ljus!

2009-10-06 @ 18:08:22
Postat av: Amanda

älskar den där mulen är längst fram, bild 4 uppifrån och ner ;)

2009-10-07 @ 19:30:00
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0