Cleaning playlist.

Idag har jag inte varit lika aktiv som igår, det beror nog på vädret skulle jag tro. Klev upp vid halv tio, åt frukost och såg på Gossip Girl! Sen gick jag av någon anledning och la mig i sängen och så somnade jag!? Vaknade halv 2 och svor smått för mig själv, haha. Sedan dess har vi städat här hemma vill jag lova! Gjorde en ny playlist i Spotify som jag lämpligt nog döpte till Clean! Drog in en massa glada och peppande låtar och... Gick lös på badrummet - stängde in mig, tog bort allt från golvet och spolade överallt med duschen... Det är massor av vita små prickar av kattsanden som svällt överallt, så det behövdes. Nu är det riktigt fräscht, känns bra. Nu behövs det bara damsugas, det skulle Dado göra. Jag ska börja laga lasagne, magen kurrar lite :) Till det blir det en god sallad och ett (kanske 3 eller fler) glas mjölk! Aaaahh, nu dregglar jag snart! :p

Ikväll ska vi gå och se Bröllopsfotografen på bio :) Har hört mycket bra om den och trailern är ju skitrolig, så vi hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0