Discokulan.

Idag har jag jobbat, 11:30-21:30. Men jag fick gå hem 21. Det har ungefär varit världens segaste dag. Stod i köket till min rast, sedan har jag varit lite överallt. En bitch med andra ord!

Imorgon ska jag och min fina pojkvän till Sundsvall och lämna tillbaka glasögonen. Jag har faktiskt inte bestämt mig för några än och varje person som har liksom röstat på flera stycken. Får skylla mig själv som inte skrev några tävlingsregler ;) Men om jag inte kommer på vilka jag vill ha, så avvaktar jag lite. Provar kanske några till där och tar med min en omgång till hem? Får se helt enkelt :) Jag vill känna mig bekväm i dem, så det krävs lite tid att hitta dom perfekta!

När vi var i Sundsvall i fredags provade jag för första gången leggins i lite lack/skinn imitation, trodde att det skulle se helt mongolidiskt ut, men... Det var ballt! Köpte dom aldrig av någon anledning, men jag tror att dom blir mina imorgon. Och så provade jag en riktigt snygg tunika/klänning - FULL med paljetter! Den ville jag ha, men köpte inte heller. Den ska nog också bli min imorgon. Jag älskar allt som glittrar (som en skata?). Tror jag måste köpa den där mössan med paljetter också, då kommer min skalle se ut som en riktig discokula ju!

Nu har jag även bestämt mig - Jag ska bli polis! Till våren ska jag söka och jag vet att det är svårt att komma in när man är så ung, men om jag tillexempel skulle få göra testerna så slipper jag ju det nästa gång. Så till veckan ska jag läsa om utbildningen och även börja träna för det. Jag ska skaffa mig en lika bra kondition som jag en gång hade och jag ser fram emot det! :) Kan ni se mig som en polis? Det kan faktiskt jag. Ballt.


Kommentarer
Postat av: sandra voest Bjermert!

det tror jag på! bra att vara lång med om man är polis och tjej! Lemon och jag håller alla tummar och hovar=)

2009-10-19 @ 07:47:50
Postat av: ina

det blir säkert bra:)

har också funderat men jag har inte psyke för en polis:p

2009-10-20 @ 08:05:32
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0