Film!

Jag har äntligen orkat sätta ihop ridfilmen från i tisdags. Min första film jag "gjort" någonsin, inte för att det var så svårt men ändå :D Hihi.



Det var så jäkla skönt att jobba idag när inte Jenna var kvar... Allt kändes back to normal, tack och lov. Har varit en väldigt lugn söndag, beror väl på vädret... Sprayregn och storm, typ. Mycket Happy Meal och tröga föräldrar, herregud, ibland undrar man om vissa är korkade.

Nu är det förresten bokat och klart! Både biljetterna till Idol och mina tågbiljetter som jag kom billigt undan med, wiho! Ska bara gå in och ändra datumet på min ledighetsansökan imorgon, alla biljetter var så dyra på söndagen så jag åker hem på måndagen istället :) Så det blir torsdag till måndag i Göteborg med världens bästa älg! Vilken helg vi ska ha :D :D

Imorgon är jag ledig... Och på tisdag. Och på onsdag. Och på torsdag. Jobbar fredag. Ledig lördag. Och söndag. Soft! Men dåligt med cash, så jag hoppas att någon blir sjuk så jag kan jobba lite extra! Ska hur som helst ta en härlig sovmorgon och sedan rida ut med Erika och Lisa :)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0