Fulla gubbar.

Kvällen har varit yberseg. Alltså, inte en jäkla människa ungefär. Men knappt en kvart innan stängning så kommer det en BUSS. Man blir så glad när de kommer så sent, not. In kommer en stor gubbskara i 60års åldern - aspackade allihopa. Det var mest cheese, bara några menyer. Men alla var ju så förbannat sega och skulle stå och rimma på mitt namn under deras beställningar, tröck på mig massa dricks som jag petade ner i Ronaldhuset. En gubbe kallade mig "lilla gumman" hela tiden och JAG ÄR INTE DIN JÄVLA LILLA GUMMA FÖR HELVETE! Hade han sagt det en gång till hade jag skrikit så, daaamn. Samma gubbe frågade efter mitt efternamn och jag sa att det spelar ingen roll, han envisades om att han kände hela stan och säkert kände mina föräldrar... Men OMG, här ta din mat och ät HEJDÅ. En annan gubbe beställde och jag plockade ihop allt och så var han borta? Han fick aldrig sin mat som han betalat för, bra gjort liksom.

Puuuust. Måttligt less.

Jag är kanske konstig, eller jag är konstig, men hur konstig är man om man bakar scones mitt i natten? 5 minutes to go, sen ska jag trycka i mig dom med apelsinmarmelade som jag köpte idag *dreggel* och såklart ett stort glas mjölk. Mmh... Imorgon är jag ledig - skönt - och ska gå en sväng på stan kanske. Vill klä ut mig till en vampyr, men det är jag väl för gammal för... Idag kom det in några barn som var utklädda, söta (fast läskiga såklart ;)!

Phwoooo.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte konstigt, just nu har jag pommes i ugen ch kan inte stava ordentlifr men orkar inte försöka. Pyss!

2009-10-31 @ 02:07:40
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

Att gå ut liksom! Utan eeeeeeer

2009-10-31 @ 12:49:43
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: karrrååååå

hahah party

2009-10-31 @ 13:23:26
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0