Hard work.

Stod i köket idag igen. Det var en jäkla massa folk och våran girlpower trio i köket krängde hamburgare på hamburgare i ett par timmar innan det lugnade ner sig och blev back to normal. Jag måste nog säga att jag föredrar att stå i köket när det är riktigt drag, det är liksom roligt då! Det var en såndär kontrollant på besök idag också, men han var så jäkla soft så det kändes som vanligt faktiskt :P Inte som när J är där... Ohoho..

I morse red Fia och jag från stallet klockan 8! Vi red bort mot Myran och Wille skötte sig bra, blev lite knas i galoppen på väg hem, men jaja :) Det var hur som helst roligt!

Fick jag veta att min kusin Frida skulle upp till Umeå idag. Hon hade tänkt komma förbi på Donken när jag jobbade, men hon åkte så sent som klockan 14, så hon skulle vara framme ungefär klockan 16 när jag slutade. Så precis när de andra stämplade in och jag kunde gå kommer hon in, snacka om tajming! Åkte hem och bjöd henne på mat :) Senare åkte vi till stallet och tog in Wille som var mörkrädd och hispig när vi gick från hagen... Knäppis. Nu har Frida åkt vidare mot Umeå i alla fall...

Imorgon är jag ledig! Ska tvättas och sådant.. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Elin

puuuuuuusss! (sitter och slavar med karra i käften. fyfaaaan vad jag längtar till den 8 november)

2009-10-27 @ 19:59:18
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

Dagen efter omtentan!

2009-10-27 @ 20:46:04
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0