Hoppning.

Idag hoppade vi igen! Wille var... Ja, lite pigg eller något. Stack några gånger, men annars så skötte han sig ;) Vi hoppade en grind på 80 cm och vi kom i trav, så visst har han en massa hoppkapacitet, men han använder energin på helt fel saker! Vi tog oss i alla fall runt en liten bana utan att han stack, weii :p Och han har även hoppat studs för första gången i sitt liv! Det tog ett par gånger innan han fattade dock ;)

Här kommer en bild, lägger upp resten... En annan gång. Nog svårt att slita sig från boken en sån här kort stund, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick en bärbar dator!!!:)::)) weeeiii roligt!!!:) men den måste installeras o grejjas med så de tar ett tag. Boken är grymt bra fast jag har bara hunnit en bit. Var i stallet o var ute på en del ärenden. Men ska läsa mer när jag går å lägger mej!!:) hehe. ses imorrn! kram

2009-10-08 @ 21:32:20
Postat av: AnnaL

inlägget kom från Anna kanske jag ska skriva :P

2009-10-08 @ 21:33:22
Postat av: M L I

snyggt hopp! :)

2009-10-13 @ 21:54:19
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0