Laser night.



Med ett mörkt rum, en laserpekare och en kamera kan man skapa... Konst?

Var ute och red med Erika och Lisa idag! Det blev en tur runt Sälsten med tre smått galna hästar. Wille galopperade mer uppåt än framåt och höll på att sticka några gånger, men jag lyckades kontrollera monstret. Efter en bit stod det en militärkille som sa att det var skjutövningar i skogen, men vi skulle ju rida efter vägen så det var lugnt. Lite senare, helt plötsligt - *PANGPANGPANGPANGPANGBAMMABAMAMMM* Alla 6 satte nog hjärtat i halsgropen där, hehe, hästarna skyggade runt lite men lugnade ner sig snabbt... Vi kom hem helskinnade i alla fall, trots Willes osmidiga sätt att gå ner och upp i ett dike... Haha :P

När jag kom hem frös jag så in i skogen så jag duschade läänge tills jag tinat upp. Sen åkte Dado och jag och handlade, behövdes verkligen! Vi har nyligen käkat tacos, så jäkla gott :P

Nu sitter jag och lyssnar på min älskade musik, haha. Ska gå och lägga mig innan 12 ikväll, måste bli bättre på det där :P Imorgon ska jag till stallet med Anna, hon ska rida lite markarbete och kanske hoppa något skutt för första gången på Wille!

Toodels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0