Njuter.

Jag sitter i soffan med datorn i knät och lyssnar på hög och helt fantastisk musik. Det är bara jag och musiken om jag blundar... Underbart. Musik är väldigt viktigt. Får mig att känna så mycket saker.

Dado och jag såg en film tidigare - Paranormal Activity - som var väldigt creepy faktiskt. Lite seg ibland, men den var så realistisk så det gjorde inte så mycket. Den är absolut sevärd, så... Se den! De som diggar spöken lär gilla den, jag visste inte för än vi kollade på IMDB om det var på riktigt eller inte. Var helt säker på att det var på riktigt... Förbered er på små hjärtattacker. Hoho. Här får ni en trailer, men det finns två slut på den här filmen. Ett av dom visas på bio, jag rekomenderar det andra. Mycket bättre!




Annars är jag jättehungrig! Hmmmr... Ska man orka koka ihop något såhär på kvällen? Kanske, kanske inte. Jo, tomheten i min mage säger att den måste ha föda nu. Men jag vill ju fortsätta sitta här och lyssna på musik... Bahh... Men jag får inte bli alltför seg, ska upp tidigt imorgon. Sitta till häst klockan 8, gäsp. Men det ska bli kul! Jag och Wille får ridsällskap av Fia och Upan! Skojskoj, får se var vi hamnar... Våra uteritter har oftast varit spännande på ett eller annat sätt :D Slår vad om jag får plocka ner Fia ur en gran... ;)

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0