Paradisbadet.

Imorgon ska vi på Paradisbadet! Oskar och hans flickvän Erica ska också med :) Det blir nog roligt, men om jag ska orka vara en galen tonåring som älskar vatten så måste jag nog sova nu. Slår vad om att jag kommer att DÄCKA med stora bokstäver när vi kommit hem imorgon. Men då ska ju min lilla mami firas! 49 år imorgon, eller vänta nu, klockan är över 12 så GRATTIS mamma!

Jag behöver nog inte nämna att jag börjat (och kommit en bra bit) på den tredje boken... De första två har jag ju läst ut innan det är sovdags, så det kommer att bli svårt att inte ligga uppe och läsa tills morgondagen gryr. Det är liksom drygt två tredjedelar kvar... Hoho. Jag är så beroende! Under kvällens Idoltittande tog jag upp boken i varje paus, läste och läste och läste... Helt sjukt egentligen. Men jag älskar det. Nåja... Påtal om Idol så är jag besviken över att Karolina åkte ut, hon var min favorit. Men hon gjorde inget bra framträdande idag så ja... Jag diggade Calle och Reza mest tror jag. Äh, jag vet inte. Ikväll hade jag mer ögon för Edward. Och Bella också för den delen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0