Simmande älgar.

Är helt slut efter en dag i vattnet. När jag var liten tyckte jag att Paradisbadet var som... Ja, ett paradis! Allt var roligt och man kunde åka forsen en miljon gånger och aldrig tröttna. Nu tycker jag att forsen gör mig börbultad och gör höftbenen blåa. Det som är roligast nu är rutschkanan man kan åka med ringar. Jag, Oskar och Dado åkte alla tre samtidigt vilket gick väldigt snabbt. Vi ramalde av och visste inte riktigt vart upp och ner var, men det är roligast då :P Erica hade tyvärr feber idag, så hon kunde inte följa med :(

När vi körde til Övik såg jag något i stort vattnet vid Sandöbron, funderade på vad det var för jättefågel som simmade. Såg mer ut som en stor gren, men den rörde sig så snabbt så det gick inte ihop... Men så såg vi - Det var en ÄLG! Haha, en simmande älg! Fascinerande ju.

Ska byta mina linser nu, ögonen skaver som bara den av kloret. Sedan åker vi upp till mampa och firar henne lite :)

Hajjdoo.

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Nej det är faktiskt en "riktig" stor keyboard.

2009-10-10 @ 18:01:52
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0