Sundsvall.

I morse åkte vi med pappa till Sundsvall, vi var där 09:40 så det blev att vänta utanför innan dörrarna öppnades... Men tillslut så! Vi gick till Ögat och jag provade några fler bågar, men bestämde mig för ett par jag hade med mig hem ändå. Vilka det blev får ni se till veckan då jag får dom :) Gjorde en synundersökning och fick prova ett par nya linser som jag har på mig just nu. En och en halv timme var vi där och jag kom därifrån med linser* för tre månader och en bra känsla. De var så himla trevliga, förklarade och la ner enormt mycket tid på mig. Glasögonen skulle gå på totalt 3530, men han sa 3400 för resekostnaden haha! Jag visste inte att jag skulle göra en synundersökning, så jag hade på mig väldigt mycket smink och bland annat en glittereyeliner, hoho. Dado fick kolla in i manickerna och se hur dom ser ut med förstoring, som paljetter sa han!

Och påtal om paljetter så köpte jag paljetttunikan på BikBok! Och legginsarna(?) i lack/läderimitation. Jak eer klaad! Har sett en mörklila paljettklänning på MQ som jag känner mycket dragning till, hoho. Skulle gärna vilja lägga vantarna på den också, men det får vänta ett tag till i så fall... Oliv = Glitter.

Nu ska vi skriva ihop en inköpslista och sedan dra till Coop. Food, food.

* Jag kommer att använda glasögonen i stort sett hela tiden, linserna har jag för tillfällen då det kanske inte passar med glasögon/jag vill vara utan glasögon.


Prada Foto: Dado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0